Wednesday, March 10, 2010

Chapter 6:RESULT SPM...

hmm...suma dah ok ke?camera,light and action!!!..huhu...ok la...di sini ingin aku ucapkan yg tarikh keramat utk calon SPM 2009 ialah
11 MARCH 2010...!!!...nak tau knp tarikh dipanggil keramat hehehe...let me explain it...tarikh 11 march 2010 tu tarikh result SPM kluar..hohoho...bnyk spekulasi yg mengatakan yg result kluar masa cuti skolah bulan 3.hmmm...tp x sure agi kan?so aku pun cari la info pasal ni..ye la...utk mencari suatu kepastian..and then aku dgr radio yg result kluar 11 MARCH 2010..naik terus bulu roma aku ni...HAHAHA!!!... so aku cuakk gak dgr berita 2..tp cover la... jgn over2 lak kan...mudah-mudahan kita suma akan dpt result yg bgus and cemerlang especially for my schoolmate and also classmate aku...see you tommorow at school...lupa lak bgtau..nama skola yg aku menimba ilmu ialah SMK SUNGAI KAPAR INDAH..(2006-2009)..HUHU...p/s:actually..aku x nak ckp pasal ni..tp x de idea nak post pasal ape?so aku post la pasal topic ni...hope u enjoy it...and thanks for spending your time for reading my blog...^_^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...