Friday, December 24, 2010

Chapter 12~Lonely Soldier Boy~

hello helllo!Do u remember,that old lullaby..menyanyi pulak aku kang tak pasal2 hujan...actually,aku nyanyi tadi tu 'Do u remember,that old lullaby.' lagu Lonely soldier boy...ok,aku nak cerita pasal satu indie band favourite aku iaitu HUJAN.semua mesti kenal kan?Kalau u all nak tau Hujan dah keluarkan album baru yang ke 3 Lonely Soldier Boy.Dalam album ni memuatkan 14 buah lagu lebig banyak drpd album sebelumnya dan muziknya juga telah dipertingkatkan lagi dlm album tu...ni senarai lagu dalam album Lonely Soldier Boy..
-Inspektor Remos
-Kita Tak Peduli
-Bahgia
-Kasihan
-Lonely Soldier Boy
-Muda
-Kotak Hati
-Jangan Kejutkan Dia
-Hampir
-Kotak Hati
-Aku Yang Asing
-Sentiasa Ada
-Dikala Bulan Bermain Biola
-Walaupun Jauh

Itu la die serba sedikit pasal album baru HUJAN.aku ade member yg join Raingers ajak aku masuk Raingers.Raingers ni cam kelab peminat Hujan la camtu...die hard fan punye..tapi aku memang ade niat nak masuk tapi tak sure lagi la..tapi walau apepun aku tetap sokong HUJAN.. 1,2,3 go!!....



ni la dia cover album HUJAN yg baru.aku memang minat gile sama Hujan sebab muzik die ade berbeza and satu lagi diorang pandai main jazz beb!korang memang best la Hujan.Harap korang dpt membawa nama Malaysia ke persada dunia.kepada korang yang minat Hujan jugak,share la minat korang tu dgn aku ok!choww!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...