Friday, December 24, 2010

Chapter 13~Sixth sense~

Sixth sense??haha,aku bukan nak cerita pasal deria keenam yg boleh nampak hantu ke tak tapi ni nama band..actually,aku nak buat topik pasal lagu sixth sense la.aku dulu minat la jugak dgn sixth sense tapi tak follow sangat la tapi bila sixth sense keluar lagu baru macam Yang Sempurkanku tu aku terus kata wow!!..haha..best pulak siap aku buat crt phone aku terus.so aku explore lagu2 Sixth Sense yang lain.Lagi-lagi drama melayu sekarang pun soundtrack pakai lagu Sixth Sense pulak.
so aku pun dengar soundtrack drama melayu cam cerita Asmara..lagu sountrack cerita Asmara bertajuk Menyesal...memang layan beb



ni la cerita Asmara dan soundtack drama ni lagu Menyesal oleh Sixth Sense..lagi satu lagu favourite aku juga soundtrack drama iaitu..


drama Ayoub yang menggunakan soundtrack tajuk lagu Sepi..lagu Sepi ni memang aku layan gile beb..haha,dah berapa kali aku dengar lagu ni..tapi memang terbaik la..


Sixth Sense~Sepi~

Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini
Menemanimu melukis hari
Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini
Menemanimu melukis hari

Mentari pagi
Bawakan embun sejukkan hati
Aku di sini
Menatap engkau menangis sepi

Oh sepi sepiku
Janganlah bersedih hati

Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini
Menemanimu melukis hari
Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini
Menemanimu melukis hari

Oh sepi sepiku
Janganlah bersedih hati

Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini
Menemanimu melukis hari
Hapus airmatamu dan jangan bersedih
Aku di sini
Menemanimu melukis hari



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...