Friday, December 31, 2010

Chapter 15~2011 Begins~

Happy new year!haha,setelah sekian lama kita dah menempuhi pelbagai dugaan dan cabaran sepanjang tahun 2010 ni..Actually,azam tahun 2010 ni aku ade juga yang tercapai...really happy about it tapi ade juga yang tak tercapai...it's ok dan aku cuba lagi untuk 2011 nanti..mudah-mudahan tercapai la ye..haha..macam2 jugak la yg aku lalui tahun 2010 ni...memang gile la..but semua itu aku jadikan ia sebagai pengajaran dlm hidup aku.Tahun 2010 juga tahun aku baru nak start kerja dan berdikari sebab aku dah pun tamat SPM masa 2009..Baru nak mula kenal hidup kat dunia luar la begitu..so aku dah mengalaminya sendiri semasa bekerja dari pukul 7 sampai pukul 3 pagi woo...penat gile la..haha.tapi itu pengalaman yg tak akan dapat dilupakan lagi2 bersama rakan sekerja aku..tapi semua tu dah pun berlalu.rasa macam sekejap saja masa berlalu kan?hehe..sekarang ni pun aku dah study di pengajian tinggi dan berharap dapat berjaya pegang Diploma nanti..huhu...sekarang ni tengah tunggu bunga api ni.ok...Tepat 12 tengah malam nanti telah masuk tahun 2011...Goodbye 2010,Welcome 2011....yo2! tak sabar nak tunggu Showdown 2011 nanti :P..



Selamat Tahun Baru 2011..semoga anda dapat maju ke hadapan.. :D

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...