Saturday, January 1, 2011

Chapter 16~Lomo Camera~

intro kali pasal camera lomo ni..huh?ape bende tu?selalunye kite selalu dengar camera DSLR cam NIKON dgn CANON..tapi yang ni lain daripada DSLR but ni adalah LOMO camera.aku dengar pun dari member aku la..aku pernah dengar pasal ni but tak pernah tengok pun.Lepas dapat tau aku pun curious dan terus surf google.Aku memang suka dengan design camera tu,memang unik dan amat colourful..Aku memang minat gila dengan design ni..amat kreatif design camera tu.Oleh itu,saya nak tunjukkan sikit gambar camera lomo ni.






Camera Lomo Paul Smith..smart kan?











sebenarnya,banyak lagi design camera lomo yang cantik-cantik..Try search google camera lomo.
ok,itu saja la.Hope u enjoy this.. :D

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...