Wednesday, February 23, 2011

Chapter 19~No Older,No Younger~

Okay,such a long time i didn't update a new post since a few weeks ago aren't i?
this is for only muslim reader only can read this and no offenses guys.okay,here we go.Maybe i should type in Malay right?haha.LOL!.saya nak cerita sikit tentang warga emas dalam keluarga aku iaitu Atuk dgn Wan saya yang baru sahaja buat umrah lepas raya cina hari tu dalam 9 feb yang lepas.sekarang baru aku nak bagitahu kan?agak kejam kan?haha,okay!so aku berbangga juga sebab atuk dan wan dah buat umrah.bangga dan terharu but aku tak dapat nak join dengan ayah untuk hantar mereka ke airport.so sad but i pray for them safety and always feeling well along the days at there.After that,my uncle tag me their photos on my facebook.i really happy for them.so i have some their pictures at Saudi Arabia.check this out




Atuk,Wan with my relatives buat umrah



From left Atuk,Wan and sedara belah mak usu.



Posing kejap :P


Tempat istirehat di Rawabi Al Bustan Hotel :)



Atuk with my cousin Amylyn.cute face :)



Atuk with his Grandaughter,Amylia..


Actually,saya ada benda nak sampaikan berkenaan tajuk di atas.ini kerana banyak anak-anak sekarang yang mengabaikan kedua orang tua mereka dan membuat hal masing-masing.ini sebagai peringatan kepada kita semua yang masih mempunyai kedua orang tua,hargailah mereka semasa mereka masih berada disisi kita.Mereka lah yang membesarkan kita tanpa mengira masa dan situasi.mereka pasti ingin anak-anak mereka menghantar mereka untuk membuat haji dan juga umrah.itupun sudah cukup bagi mereka kerana apa yang mereka perlukan adalah kasih sayang seorang anak.That's why i said just now.No older,No younger.Without them,Who's us?...Renungkan

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...